informační SMS Informační sms

Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Nadcházející události

P Ú S Č P S N
26 27
Hlášení 26. dubna 2021
28 29 30 1
Hlášení 30. dubna 2021
2
3 4
Hlášení 3. května 2021
Upozornění Policie ČR
5
Hlášení 4. května 2021
6
Zápis do mateřské školy
Hlášení 5. května 2021
7
Ohňostroj a vatra jako součást pietního vzpomínkového aktu 7. května 2021
Hlášení 6. května 2021
8
VATRA, OHŇOSTROJ - změna termínu
9
Hlášení 7. května 2021
10 11 12
Hlášení 11. května
13 14
Hlášení 13. května 2021
15
Žehnání motorek a mše s následnou společnou vyjížďkou
Hlášení 14. května 2021
16
17 18
Očkování proti vzteklině
Hlášení 17. května
19 20
Hlášení 19. května 2021
21 22
Utkání fotbalistek s Líšní
Hlášení 21. května 2021
23
Fotbalové utkání Blatnice - Jevišovice
24 25 26 27 28
Utkání fotbalistek Jev/Mik - Třebíč
Utkání Region cupu Jev/Mik - Pavlice
Hlášení 27. května
29 30
Mezinárodní den dětí 30. 5. 2021
31
Placení poplatků za odpady a psy
1 2 3
Hlášení 2. června 2021
4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Městský úřad > Městský úřad Jevišovice > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Informace k provozu elektronické podatelny Městského úřadu Jevišovice

Elektronická adresa elektronické podatelny:

Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv (vyhovujících technickým parametrům, viz. níže) doručovaných Městskému úřadu Jevišovice.

Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:

  • osobní příjem - Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53
  • poštovní příjem - Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53

Úřední hodiny podatelny:

Pondělí

7,00 - 16,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Úterý

7,00 - 15,30 h

12,00 - 13,00 h oběd

Středa

7,00 - 16,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Čtvrtek

7,00 - 15,30 h

12,00 - 13,00 h oběd

Pátek

7,00 - 14,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:

Doručení datové zprávy se odesílateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:

  • zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance

  • datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena

  • identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený podatelnou.

Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena

Vzor datové zprávy:

  • Datum: dd.mm.rrrr v hh:mm
  • Podání: ID podání

Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně MÚ Jevišovice na adresu evidence@jevisovice.cz

Technické parametry přijímaných datových zpráv

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:

  • soubor pro Acrobat Reader s příponou .pdf

  • dokument Microsoft Word  s příponou .doc

  • sešit Microsoft Excel  s příponou .xls

  • rastrové obrázky GIF,  JPG s odpovídající příponou

Při použití jiných formátů nebude elektronická podatelna způsobilá tato podání přijmout. Maximální přípustná velikost přijímané e-mailové zprávy včetně přílohy: 3 MB

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy:

Datové zprávy jsou přijímány na 3,5´disketách

Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy:

Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software nebo chybný formát, není zpracovávána. Pokud odesílatel neobdrží zprávu potvrzující doručení (viz výše), je pravděpodobné, že se jednalo o takto poškozenou zprávu, kterou nelze zpracovat. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesílatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny

Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu su@jevisovice.cz případně na poštovní adresu Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53.

Seznam jmen oprávněných zaměstnanců OÚ Jevišovice, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát:

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MÚ Jevišovice činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:

  • Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
    Podle § 14 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. musí být z podání zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (například elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a žádost se odloží.

  • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb. o správním řízení (správní řád) , ve znění pozdějších předpisů

  • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; současně musí být uveden poskytovatel certifikačních služeb, který certifikát vydal a vede jeho evidenci, nebo musí být certifikát k podání připojen, nebo

  • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno – viz výše.

  • Stížnosti se dle 500/2004 Sb §175 podávají pouze ústně či písemnou formou

  • Datové zprávy zaslané úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis,nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.

Legislativní úprava Elektronického podpisu:

  • Zákon č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • Nařízení vlády č. 495/2004 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • Vyhláška č. 496/2004 Sb., o elektronických podatelnách

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů