informační SMS Informační sms

Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Nadcházející události

P Ú S Č P S N
30 31 1
Hlášení 31. května 2022
2 3 4 5
6 7
Hlášení 6. června 2022
8
Hlášení 7. června 2022
9
Hlášení 8. června 2022
10 11 12
13 14 15 16
Hlášení 15. června 2022
17 18
Hlášení 17. června 2022
Doplnění hlášení ze 17. června 2022
19
20 21 22 23 24 25 26
Dětský den
Upozornění pro návštěvníky dětského dne
27 28
Hlášení 27. června 2022
29
Hlášení 28. června 2022
30
Poplatky za odpad a za psa pro rok 2022
Zájezd na fotbalové utkání
1 2
Tři tygři ve filmu - promítání
3
Drobečková navigace

Úvod > Městský úřad > Městský úřad Jevišovice > Poskytování informací

Poskytování informací

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí

    7,00 - 16,00 h

    12,00 - 13,00 h oběd

    Úterý

    7,00 - 15,30 h

    12,00 - 13,00 h oběd

    Středa

    7,00 - 16,00 h

    12,00 - 13,00 h oběd

    Čtvrtek

    7,00 - 15,30 h

    12,00 - 13,00 h oběd

    Pátek

    7,00 - 14,00 h

    12,00 - 13,00 h oběd

  2. Telefonické podání515 231 225
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu evidence@jevisovice.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53 Jevišovice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí

7,00 - 16,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Úterý

7,00 - 15,30 h

12,00 - 13,00 h oběd

Středa

7,00 - 16,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Čtvrtek

7,00 - 15,30 h

12,00 - 13,00 h oběd

Pátek

7,00 - 14,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Telefonické podání: 515 231 225
Poštou na adresu Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53 Jevišovice.
Elektronicky na e-mail: evidence@jevisovice.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 2k8bdtq
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53 Jevišovice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

 

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)  
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně 
vynaložených nákladů

Formuláře