informační SMS Informační sms

Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Nadcházející události

P Ú S Č P S N
30 31 1
Hlášení 31. května 2022
2 3 4 5
6 7
Hlášení 6. června 2022
8
Hlášení 7. června 2022
9
Hlášení 8. června 2022
10 11 12
13 14 15 16
Hlášení 15. června 2022
17 18
Hlášení 17. června 2022
Doplnění hlášení ze 17. června 2022
19
20 21 22 23 24 25 26
Dětský den
Upozornění pro návštěvníky dětského dne
27 28
Hlášení 27. června 2022
29
Hlášení 28. června 2022
30
Poplatky za odpad a za psa pro rok 2022
Zájezd na fotbalové utkání
1 2
Tři tygři ve filmu - promítání
3
Drobečková navigace

Úvod > Městský úřad > Městský úřad Jevišovice > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Informace k provozu elektronické podatelny Městského úřadu Jevišovice

Elektronická adresa elektronické podatelny:

Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv (vyhovujících technickým parametrům, viz. níže) doručovaných Městskému úřadu Jevišovice.

Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:

  • osobní příjem - Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53
  • poštovní příjem - Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53

Úřední hodiny podatelny:

Pondělí

7,00 - 16,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Úterý

7,00 - 15,30 h

12,00 - 13,00 h oběd

Středa

7,00 - 16,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Čtvrtek

7,00 - 15,30 h

12,00 - 13,00 h oběd

Pátek

7,00 - 14,00 h

12,00 - 13,00 h oběd

Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:

Doručení datové zprávy se odesílateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:

  • zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance

  • datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena

  • identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený podatelnou.

Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena

Vzor datové zprávy:

  • Datum: dd.mm.rrrr v hh:mm
  • Podání: ID podání

Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně MÚ Jevišovice na adresu evidence@jevisovice.cz

Technické parametry přijímaných datových zpráv

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:

  • soubor pro Acrobat Reader s příponou .pdf

  • dokument Microsoft Word  s příponou .doc

  • sešit Microsoft Excel  s příponou .xls

  • rastrové obrázky GIF,  JPG s odpovídající příponou

Při použití jiných formátů nebude elektronická podatelna způsobilá tato podání přijmout. Maximální přípustná velikost přijímané e-mailové zprávy včetně přílohy: 3 MB

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy:

Datové zprávy jsou přijímány na 3,5´disketách

Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy:

Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software nebo chybný formát, není zpracovávána. Pokud odesílatel neobdrží zprávu potvrzující doručení (viz výše), je pravděpodobné, že se jednalo o takto poškozenou zprávu, kterou nelze zpracovat. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesílatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny

Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu su@jevisovice.cz případně na poštovní adresu Městský úřad Jevišovice, Jevišovice 56, 671 53.

Seznam jmen oprávněných zaměstnanců OÚ Jevišovice, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát:

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MÚ Jevišovice činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:

  • Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
    Podle § 14 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. musí být z podání zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (například elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a žádost se odloží.

  • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb. o správním řízení (správní řád) , ve znění pozdějších předpisů

  • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; současně musí být uveden poskytovatel certifikačních služeb, který certifikát vydal a vede jeho evidenci, nebo musí být certifikát k podání připojen, nebo

  • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno – viz výše.

  • Stížnosti se dle 500/2004 Sb §175 podávají pouze ústně či písemnou formou

  • Datové zprávy zaslané úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis,nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.

Legislativní úprava Elektronického podpisu:

  • Zákon č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • Nařízení vlády č. 495/2004 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů

  • Vyhláška č. 496/2004 Sb., o elektronických podatelnách

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů